laupäev, 1. aprill 2017

20kg hakkame astuma!

Nonii... minul nüüd täitsa uued tuuled ja uus tee ees.

Mõtlesin küll, et alustan sellega esmaspäeval, kuid oh ei ... pean sellega alustama homme :D Sest mul on üks väga tore sõber Krista Majak, kes selle plaani elluviimise eesmärgil mind tagant torgib. Ma ei saa teda ometi alt vedada ja seda enam ma usun selle plaani edukusse.

Nimelt alates homsest järgin Krista toitumissoovitusi ja olen positiivselt meelestatud. Eelnevalt olen ju igasugu asju katsetanud, aga tunnen, et see võib ka reaalselt toimida. Eesmärk oleks kaotada ümmarguselt 20 kilogrammi. Eriti naljakas asjaolu on see, et olen tema kõrval küll treeninud ja koos oleme nii mõndagi korda saatnud ja läbi elanud, kuid kaalulangetuseks olen kasutanud miljonit erinevat meetodit ja toitumist ning mul pole isegi pähe tulnud, et võiks temalt abi paluda ;) Seega märgake enda ümber olevaid sõpru ja pöörduge oma murede ja soovidega julgesti nende poole :) Aga olge ka ise olemas, kui sõber teid vajab! Üldiselt prooviks nüüd edaspidi läbi saada ilma MUREDETA sest eestlane pidavat ju niigi koguaeg muretsema - auto muretseb, lapsed muretseb... jne :D


Täna sai ka poes käidud ja homseks toiduvarud täiendatud

Kolmel järgneval päeval pildistan kõik oma toidukorrad üles ja saadan Kristale lootuses, et olen kõigist juhistest selgelt aru saanud ;)

Minu programmi esimene etapp kestab 14 päeva. See on siis see periood, kus järgin soovitusi täpselt ja edasi olen omandanud kõigi eelduste kohaselt oskuse oma menüüd ise kombineerida. Teate, mis on eriti tore - ma ei pea ennast toidu kaalumisega hulluks ajama :P Selleks on hoopis teised nipid - mu oma käed on mu mõõdupuu ;)

Igaljuhul sööma hakkan 5-6 toidukorda päevas ja ainukesed asjad, mida ma omal soovil välistasin endiselt on kartul, nisujahu ja valge suhkur. Ah jaa, ma ei söö ka pikemat aega sea- ja veiseliha. Seega jääb esialgu minu menüüsse linnuliha ja kala.

Tänaseks aitab ja lähen nüüd ilusti magama ning olen juba homse suhtes põnevil ;)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud te...