kolmapäev, 25. oktoober 2017

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud teadmised on väärt jagamist ja seetõttu olen andnud lubaduse teha selle kohta üks põhjalikum ja asjalikum koolitus. Arvan, et pean selle osadeks jagama kuna materjali on palju ja plaanin ka juurde isada erinevaid viiteid ja kasulikke teadmisi varasematest koolitustest, mis põhinevad samal arusaamal ja tõekspidamistel.

Nimelt koolitus, mis ajendas mind praegust postitust tegema, leidis aset eelmisel pühapäeval (23.aprill) Tartus Ahhaa keskuses. "Minu kehakaal. Mida mina saan teha?" Koolitajaks oli toitumiskoolitaja, arstiteaduskonna VI kursuse tudeng, praktiseeriv andraloog Kadi Helme. Suurepärane naine ja väga osav koolitaja. Teda kuulata üle kolme tunni oli lausa lust.

Varasemalt olen läbinud ka tervisliku toitumise koolituse eelmisel aastal Annely Sootsi Tervisekoolis ja seda Triin Muiste käe all. Jällegi väga armas inimene väga paljude teadmistega.

Samuti olen õppinud kokaks Tartu Kutsehariduskeskuses, kus omandasin tervisliku toitumise teadmised sellenimelises õppeaines.

Eks see toitumine ongi üks teadmiste virr-varr ja ütleme nii, et see on ka väga väsitav. Kuid mina pooldan eelnevaid teadmisi ja jagan neid seetõttu, et olen eeskõnelejatega ühel meelel. Lõpp-kokkuvõttes on kõige olulisem korralikult toituda ja oma pea ja keha koostööd tegema panna. Rahu, ainult rahu! :)

Ma tahan rõhutada, et pole olemas ühte õiget kehakaalu, mis oleks kõigile sobiv. Ka peenikesed ja fitness-vormis olevad inimesed ei pruugi seest poolt veel tervislikud olla.

Üks suurimaid vigu, mida inimesed teevad on see, et püstitatakse eesmärgid, mille suunas liikuda ja kui soovitud eesmärk käes ja linnuke kirjas, siis langetakse sujuvalt vanale rajale tagasi. Tegelikkuses peaks endale teadvustama, et tegemist on hoopis tervisliku elustiiliga ja see võiks olla püsiv nähtus. Selline mis on reaalselt vatuvõetav ja mida sa ka naudid. Me kõik peaksime oma elu võtma sellisena, et see pakuks meie hingele rahu ja heaolutunnet.
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud te...