esmaspäev, 3. aprill 2017

UUS PÄEV

Hommikul alustasin taas eilse menüüga - seega kaerahelbepuder ja kuhjaga külmunud mustikaid. Aga oh seda kiiret elu. Söömine toimus jooksu pealt sest ma olin üsna sisse maganud. Haarasin oma toidumoona ja kohvi termostopsiga kaasa ja rallisin tööle :) Hetkel pean väikest pausi enne järgmise kliendi saabumist ja nosin VÄGA RAHULIKULT oma päeva esimest oodet. Need 5 pähklit on kuidagi niiiii pisikeseks jäänud :D Aga mulle tundub, et õun täidab kõhtu paremini kui pirn.

Igaljuhul plaanin omale veel ühe kohvi teha piimaga ja seda nautida.


Nüüd siis tööpäev läbi ja lõuna söödud, mis minu jaoks on harjumatu kuna varem sõin lõunat oma esimese oote ajal. Seega üks korralik söök tuleb veel enne magama minekut. Lõuna oli enam-vähem kuna ma tegelikult kala sellisel kujul eriti ei armasta. Varasemalt sõin suitsukala või siis heal juhul lõhet või forelli ahjus. Tegelikult ei söönud ma eriti üldse kala ja ka tänases toidus oli ette nähtud röstitud räimed, mille mina siis asendasin tuunikalaga vees. Salati tegin oranzist tomatist, kurgist, rukkolast, beebispinatist, läätsedest ja tuunikalast. Ahjaa lisasin teelusika oliiviõli ka ;) Saatsin nagu ikka oma foto ka treener Kristale ja selgus, et olin pisut kooner olnud kala ja läätsega :D Järgmine kord teen vigadeparanduse ;)


Hetkel sätin ennast fotoringi minema ja mõtlen kuidas oma vahepala ära süüa fotoringi ajal :D 
 
Ja ongi õhtu käes! Jätsin hoopiski oma vahepala söömata ja sõin kella kaheksa ajal ära oma õhtusöögi, milleks olin teinud eile õhtul ahjus kanafilee tükid maitseainetega ja ilma rasvata. Mulle väga maitses selliselt valmistatud kana nagu miskised kananagitsad :) Kõrvale sõin toorelt paprika, porgandi ja kaalika kange. Seejärel haarasin sõbrannalt tellitud kanamunad - tegemist vabapidamisel olevate üliöko munadega (hetkel nad siiski nii vabad pole kuna linnugripp olevat liikvel).
Ja kuna mu suur sõber saksa lambakoer Richard elab minust eraldi, siis pean iga õhtu käima teda külastamas, mis on pigem kiire jalutuskäik. Muide täna avastasin, et tal vaesekesel kõrv lontis ja lähemal uurimisel selgus, et täitsa paistes ka. Seega homme hommik esimene asi loomaarstile sõit. Googeldades leidsin, et tegemist võib olla hematoomiga, seega pole kiireloomuline asi ja kannatab homseni oodata. Vot sellised mured nende sõberitega. Rõõmu on muidugi ka ja kõige õnnelikum oleksin ma siis, kui saaksin oma koeraga koos elada- teine juba päris mitu aastat vana ka. Aga teate mis, temast ja oma teistest lemmikutest teen täitsa eraldi postituse ;)
Mu kullakallis koerake Richard
 
 
Hüppasin enne kojutulekut ka Maksimarketist läbi, mis on üks mu lemmikpoodidest. Võtsin kava ette ja vaatasin üle, mis mul seal menüüs homseks on. Otsisin mööda poodi taga seesamiseemneid ja mandlilaaste kuna need olid pähklitest hoopis eraldi riiulis ja lõpuks ostsin omale ka tahvli tumedat šokolaadi, mida võin suure magusaisu korral ooteks süüa kaks tükikest - btw valisin šoksi selle järgi, et seal oleks korralikult suur kakao sisaldus ja ka selle järgi, et see oli soodushinnaga - pealegi kvaliteetne. Eks ma annan millalgi teada, mismoodi ta siis ka maitses :D
 
 
Ahjaa ostsin ka lillkapsa, aga kuna see nii suur oli, siis kavatsen homme kapsa asemel ka lillkapsast süüa- eks näis mis Krista sellest arvab :) Lisaks avastasin, et pood on Talleggi kanafileest tühjaks ostetud ja selline vaatepilt avanes juba päris mitmes kord- tundub, et kanafilee on üks populaarseimaid lihasid eestlase laual. Aga shopping toidupoes lõppes sellega, et soetasin omale ka kaks taimetee pakki - ühe energiatee ja teise organismi puhastava, mida ma hetkel just naudin. Selline mõnuuus natuke mündine :)
 
Minu tänane tee
 
 
Aga mis peamine - ma olen jõudnud tänase päeva lõppu ilma pattudeta ja ma ELAN! :D Seega on läbitud üks päev ja polnudki nii hirmus, kuid pean tunnistama, et kõht on ikka pisut tühi - võimalik, et see mu peas kinni. Natuke hirmutav tundub hetkel see, et mis saab siis kui kolm päeva on läbi ja pean iseseisvalt oma toidukogused paika panema. Kas ma ikka oskan? :O 
 
Üks asi mida ma edasi lükkan on ka kaalumine ja just seetõttu pole ma seda ka siin avaldanud. Mõte on ennast kaaluda, mõõdud võtta ja ka pildistada. Sest nende kolme põhjal saab tulevikus järeldusi teha ja mida rohkem andmeid seda rohkem ka infot.
 
Head ööd ja võtke ka üks tassike teed oma õhtusse sest taimeteed on kasulikud ja paljud neist ka erinevate raviomadustega. Ainus mis tähtis - ärge jooge õhtul ergutavat teed kui magada soovite :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud te...