teisipäev, 18. aprill 2017

Muudatused ja muutused

Hei hei... olen olnud nüüd päris jupp aega eemal ja ei ole teile oma igapäevaseid tegevusi ning söömisi postitanud. Vahepeal on aga toimunud minu jaoks palju muutusi ka.

Natuke raske on tagant järele kirjutada küll, aga ühel toredal päeval (see võis olla 12nes päev) avastasin, et mu kaalunumber oli hoopiski tõusnud. Oeh... teate, mind valdasid kõiksugused emotsioonid - negatiivsed otseloomulikult. Mõtlesin mis ma mõtlesin ja olin endas ääretult pettunud ja sai kohe korralikult nutetud, nii mitme aasta jagu :) Ma kohe mitte ei taha mainidagi, millised mõtted mu peas olid - peamiselt olid need sellised, et ma enam üldse ei söö jne. Sai siis ka oma personaaltreenerile ettekanne tehtud oma emotsioonidest ja kohutavast uudisest kaalul. Õnneks oli mul järgmisel päeval võimalik temaga kohvi taga maha istuda ja kõik ilusti üle vaadata ja läbi arutada.

Esiteks tuli plaani muudatus liikumise osas. Lisaks treeningutele, mille pulss peaks üle 120 löögi minutis olema, pidin hakkama kasutama oma aktiivsusmonitori. Treeningpäevadel peaks aktiivsus olema 200% ja tavapäevadel 100%. Seda olen ilusti ka jälginud. Tänu sellele saab mu armas kuts ka normaalses koguses igapäevast aktiivsust :) Mul kohe hing rahul jälle.

Richard oma uue patuka`ga Tartu ülikooli õppehoonete juures lustimas


Teise muutuse tegin toitumises selliselt, et vahetasin oote ja õhtusöögi ära. Seda sellepärast, et muidu jäävad liiga kogukad õhtusöögid liiga hilisele kellaajale. Ah jaa õppisin ka toitu pildistama nii, et teised ka aru saaksid, mis kogus mul seal taldrikul siis ikkagi on :D  Vot ei teagi kuidas need asjad siis lõpuks mõjuvad sest olen võtnud eesmärgiks, et enne ei mõõda ennast ja ei kaalu, kui kuu aega elumuutust täis on saanud :) Seega tuleb veel oodata enne kui teile oma tulemustest teada annan :P
Toitumise juures on vahva ka see, et sain väljas süüa. Tegin menüüst paar fotot ja minu armas Krista valis kiirelt sobiva õhtusöögi välja :) See oli üleprahi lihtsalt - Ristiisa Pubi soe kanasalat on ülimaitsev ja ma ei pidanud ennast välja vabandama, et ma ei söö jne. Oli üks vahva õhtu :)

Soe kanasalat Ristiisa pubis

Nagu ma enne mainisin, siis ma käin ka trennis. Hetkel on treeninguteks erinevad tantsutrennid MyFitnessi spordiklubis. Olen täitsa rahul kuna see spordiklubi on mu kodule lähedal. Ehkki tunnen puudust Arcticu basseinist. Aga üks asi korraga ja võtan rahulikult. Eks pärast paistab, mis treeningud ja kus ;) Selleks, et treeningmotivatsiooni eriti kõrgel hoida on hea plaan osta omale ilusad treeningriided - minu puhul see toimib (punastan). Aga põhiline on see, et tutvusin oma kaasvõitlejaga, kes võitis Arcticu personaaltreeneri 3ks kuuks. Tema on tänaseks kaotanud 12kg ja ma lihtsalt pidin teda oma silmaga nägema :) Super tublid on nad olnud ikka ! No ja kuna see armas kaalulangetaja töötab sellises poes nagu House ja puhtjuhuslikult on seal minu meelest ülivinged treeningriided, siis sattusin ma shoppama. Teine vahva asi on see, et ta ei saanudki oma trennipükse eriti kaua kanda, kuna need muutusid üllatuslikult suureks ja nüüd sain mina nende uueks omanikuks. Minu meelest jube vahva plaan - ühe vana ja teise uus ja need nüüd siis sellised pärandatavad õnnepüksid :D Ma juba ootan oma väiksemat numbrit pükse :D
House õnnepüksid - WAKE UP, DO SQUATS.

Elu jooksul olen tegelenud päris palju spordiga. Mu esimene trenn oli ujumine, millele järgnes üks pikemaaegsem periood kergejõustikus, küllalt pikka aega käisin ka ratsutamas. Olen proovinud ka  džuudot, flamencot, tennist, postitantsu, stripptantsu ja kindlasti midagi veel, mida ei mäleta :D
Spordiklubides olen käinud 16 aastasest saadik - esimene oli Livonia, siis MV, endine Arcticu spordiklubi Eedenis, Tropicu spordiklubi Lõunakeskuses (seal ma ka töötasin administraatorina) Maaülikooli spordihoone, Arcticu uus spordiklubi ja täna siis MyFitness.

Seega olen ma alati olnud ninapidi spordis ja ma ei kujuta ette, et see kuidagi teisiti olla oleks saanudki.

Kõigele eelnevale lisaks meeldib mulle ennast ka muud moodi aktiivsena hoida ja ennast igati täiendada ja arendada. Nimelt ostsin huvitava ajakirja, mida olen ka varasemalt ostnud - Toitumisteraapia. Seekordne number on keskendunud keha puhastamisele.
Toitumisteraapia kevadnumber

Üks asi mida võiks enne suurt elustiili muutust teha on vereproov. Kellel on perearstiga head suhted see saab perearstil oma analüüsid teha. Kuid oma rahakotiga saab teha näiteks Tervisesportlase paketi Synlab laboris ja selle hind on 36 eurot. Mina sain oma perearstilt ferritiini (raua) vereproovi kuna mul sellega kipub aeg-ajalt kitsaks minema. Viimati oli see miski 8 ja norm on 10-150. Tegin peale seda kolme kuulise kuuri Retaferiga ja nüüd siis ootan homseid vastuseid. Enne uut kontrolli oleks hea kui paar nädalat enam rauapreparaate ei tarbi.

Proovin olla edaspidi rohkem olemas ja loodan, et kellelegi mu blogi ikka abiks on :) Kirjutage mulle mis teid huvitab ning ma proovin neid teemasid rohkem käsitleda.


Kallistused!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ferritiin on päevakorral

Peale trenni selline päikeseloojang  Heips... olen nüüd kodus ja naudin õhtut. Kaks päeva trenne on ka seljataga. Eile käisin MyFitnessi...