kolmapäev, 19. aprill 2017

Ferritiin on päevakorral

Peale trenni selline päikeseloojang 
Heips... olen nüüd kodus ja naudin õhtut. Kaks päeva trenne on ka seljataga. Eile käisin MyFitnessis Zumbas, mis ilmselgelt oli taaskord hantlitega. Hea ongi - saavad biitsepsid ja triitsepsid vatti :D Trenn oli mõnusalt intensiivne ja minu aktiivsusmonitor näitas keskmiseks südamelöögisageduseks 121 ja maksimum oli 169 ning kaloreid kulus 651. Täna olid küll hommikul lihased valusad, aga kuna Dance trenn on vaid kord nädalas, siis ei saanud sedagi vahele jätta ja sai sealgi käidud ning keskmiseks pulsiks oli 137, maksimum 172 ja kaloreid kulus 723. Eks see kalorikulu on seetõttu ka suurem, et kehakaal on suure võitu :P Aga treener Kristi Kuhi on väga vahva ja positiivne ja üleüldse on tantsimine nii mõnus :) Minule isiklikult meeldib väga tantsimise juures see, et keskendud trennis kava õppimisele ja polegi aega mõelda väsimise peale. Loodan, et seda kaalu ikka väheneb ja võhma koos jõuga tuleb juurde. Sest mind meeletult kisub tagasi postitantsu juurde - Tartus asuv Flight Club on nii super koht ja seda tänu seltskonnale ja headele treeneritele. Igatsen!

Rääkides nüüd teema pealkirjast, siis sellega on mul praeguseks kõik korras - ferritiiniga nimelt. Sain oma vereproovi vastused täna teada ja hemoglobiin on 138 ja ferritiin, mis on mulle peavalu põhjustanund on tänaseks 59,6. Super! Varasemalt on mul see näit olnud 5 ja 8. Seoses sellega kahtlustan ka oma südamevahelööke ning sellest tulenevalt sai ka trennitamine pausile pandud paariks kuuks. Vahelöökidest võiksin ka maa ja ilma kokku rääkida. See ei olnud üldse tore kogemus ja arvamusi selle kohta oli erinevatel arstidel ja spetsialistidel ühest äärest teise. Hetkel mul neid pole ja ka jõudu ning vitaalsust on minus rohkem kui küll. Ferritiini puudusel olin nagu tühi kest vms. Seega tasub kontrollida aeg-ajalt ja seda just naistel. Loodan, et edaspidi on tervislik toitumine suureks abiks ferritiini normaaltaseme säilimiseks :)


Plaanin edaspidi külastada ka MyFitnessi kesklinnas ja proovida erinevaid treeninguid. Reedel võtan plaani MyBeat trenni ja pühapäeval on plaanis kesklinna külastada. Maikuu tuleb  natuke teistsugune, aga selle jätan praegu saladuseks :)

Hommikupuder - täistera kaerahelbed, kaerakliid ja värsked Hispaania maasikad :D 


Õhtune salat 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud te...