teisipäev, 4. aprill 2017

AJAGA JÄNNIS ehk teine päev

Tänane päev on olnud üks megasuur pudru ja kapsad. Hommik algas taaskord kiirustades ja ma nagu isegi ei mäleta seda enam :D Ahjaa käisin oma kutsuga FIK loomakliinikus, see mu lemmikuks saanud viimasel ajal. Vaesekesel on kõrvalestal hematoom - sain sellest alles eile elus esimest korda teada, mis see on ja ega väga kergelt internetist infot ka ei leidnud. Kui kedagi täpsemalt see asi huvitab, siis ma võin pikemalt sellest rääkida :)
Lontis kõrvaga sakslane

Söömisest siis. Hommikusöögiks sõin korraliku koguse kaerahelbe ja kaerakliidega putru, mille peale lisasin püreestatud ploomid. Need jäid mulle lihtsalt esimese asjana sügavkülmast pihku.
Puder ploomipüreega

Vahepalaks sõin kaks ruutu õhukest šokolaadi, mida siiski oleks pidanud ühe sööma. Mulle tegelikult üldse ei maitse tume šokolaad - tegemist siis selle samaga, mis ma eile Maksimarketist soetasin. See maitses ikka väga hapult - aga jah kasulik!
Kasulik šokolaad

Lõpuks oli mul ka meeletu peavalu ja väga kehv enesetunne. Tulin koju ja viskasin valuvaigistid sisse ning vaaritasin samal ajal omale tatraputru, mille kõrvale tükeldasin pisut paprikat. Samuti sõin ära oma eilsed ahjus valmistatud kananagitsad ja juurde tegin ka imeliselt maitseva kastme. Ise ka üllatusin, et see nii hea asi on. Kaste koosnes- maitsestamata jogurt, oliiviõli, sidrunimahl, küüslauk ja paprika - lasin selle kõik saumikseris segamini ja see oli lausa oivaline.

Ülimalt maitsev söögikord
Kui ma lõpuks olin kuidagi enam-vähem oma peavalust toibunud, siis avastasin, et olen kodus oma kokkamistega korraliku kaose tekitanud sest kraanikausis oootasid mind potid pannid, mille ma raske südamega sinna ka jätsin kuna mu pea tegi tõsiselt haiget ja pidin kõigest hoolimata tööle kimama. Seega ega mu mees mu uue elustiiliga just rahul pole. See-eest on tänu sellele blogile tekkinud teisi toetajaid, kes mulle kirjutanud juba on ja ma olen neile väga tänulik. Eks see üks raske teekond ole, aga loodan, et mu lähedased ka mõistavad mind siiski miks ma seda kõike teen ja tähtsaks pean. Ma loodan pigem, et suudan ka teisi mingil moel innustada või kuidagi kellelegi kasulik olla. 

Nonii. Sain oma tööpäeva ka lõpetatud ja siis oli vahepala aeg, milleks seekord sõin väheke kodujuustu. 
Otto Piimameistrite kodujuust 4%-line

Seejärel nokitsesin veel oma stuudiopesas ja aeg muudkui lendas ja lendas kuni ma siis lõpuks käisin kiirel Lõunakeskuse tiirul. Sain Photopointist kätte tellitud fotod, mis olin sõbranna perekonnast teinud Aparaaditehase Pildimasina fotostuudios. Kohe üldse mitte polnud nendega rahul, sest need fotod erinesid totaalselt sellest, millisena mina nad printi saatnud olin. Seega homme sätin sammud taas Photopointi, et asja uurida. Aga jah... külastasin ka toidupoodi (Rimi) taaskord ja soetasin sealt väga hea apelsinimahla - pole valmistatud konsentraadist ja igati puhas täismahl. 

Kvaliteetne apelsinimahl

Nüüd siis kell muudkui tiksus ja mul veel mitu käiku ees. Tankima oli vaja minna ja sõbranna juurde jõuda, et talle fotod viia. No enne ma neid fotosid ju ei vaadanud ka kui alles seal. Pettumus oli meil kõigil suur. Rääkisin oma uuest menüüst ja äratasin ka sõbrannas huvi. Loodan, et suutsin teda nakatada ja ta võtab ehk ka sama plaani käiku. Seltsis on ikka segasem ja tugevam tunne. Aga eks paistab. Igaljuhul oli väga hea võimalus lasta ennast igatepidi mõõta nii, et mõõdud oleksid korrektsed. Mõõte ma avalikustama siiski ei kipu hetkel veel. Aga ehk ma lisan mingi hetk need siiski siia sest siis on teistelgi pilt silme ees, millise inimesega üldse tegemist on. Täna olen juba liialt väsinud selleks ka. Lõpuks ma avastasin, et olen täielikult ajahädas ja mu personaaltreener kirjutas ning nõudis pilte. OIoioi nüüd oli jama majas sest mida polnud oli minu õhtusöök. Tormasin nii mis kole vanemate juurde- rabasin kanafilee ja tükeldasin, maitsestasin ja viskasin ahju. Kohe panin ka lillakapsa potti hauduma ja valasin omale klaasitäie mahla. Mul käis see kõik ikka imekähku ja sain lõpuks kõhu täis. Eks see üks piiri peal mängimine oli ajalises mõttes. 

Õhtusöök

Nüüd siis õpetussõnad - aeg ja kogus ongi kaks peamist ja kõige tähtsamat asja - Krista ütles.
Eelmisel õhtul valmis tehtud pakikesed toiduga mõjuvad rahustavalt ja teevad elu lihtsamaks! (Täna õhtul ma seda jälle teha ei suutnud, proovime homme uuesti). 
Söögikordade vahed võivad olla ka lühemad, et see õhtune söömine ikka nii hilja peale ei veereks. 
Rohkem nagu pähe ei tulegi korraga. 

Tegelikult mõtlesin siin selle üle, et kuna ma fotograafiast olen juba korduvalt juttu teinud, siis peaksin vabandama, et mu telefoniga tehtud fotod ei hiilga just kauniduse ja kvaliteediga. Kuid hetkel on nii, et elan sisse oma uude toidustiili ja rõhk on pigem sellel, kui ilusatel fotodel. Tulevikus võivad asjad aga muutuda. 




Muide mu tassike teed just lõppes ning soovin teile kaunist und ! 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud te...