neljapäev, 7. jaanuar 2016

Viimastel päevadel on ajaga kuidagi kitsas olnud ja ei ole kuidagi leidnud võimalust kirjutada. Midagi uut väga pole kuna toitumisega jätkan endist teed pidi. Ei söö valget suhkrut ja valget jahu. 
Hommikul ärgates üks korralik hommikusöök, vahepala, lõuna, vahepala, õhtusöök ja kui tekib vajadus siis veel üks väike vahepala enne magama jäämist. 

Eile käisin trennis KõhtSelg 40 ja tundsin ennast super hästi ja tegemist oli Kaiu trenniga siis vahelduseks. Eilse trenni kohta kahjuks puuduvad andmed kuna mu Loop otsustas hulluks minna. Esiteks näitas ta mulle ilma pulsivööta pulssi ja teiseks kui kodus arvutisse jõudes oma andmeid vaatasin, siis selle järgi oli mu pulss pidevalt 0 või siis 220 :D 

Täna oli pisut segane päev. Plaanisin küll minna HiitKangiga, kuid läksin tunnike varem ning käisin Krista DancemixInterval trennis. Miski oli minu puhul pisut paigast ära... mitte, et ma poleks jõudnud kaasa teha, vaid mingi ootamatu nõrkus ning pisted rindkeres tabasid mind ja see tõmbas mind natuke ettevaatlikuks. Pool naudingut oli samuti pühitud. :) Aga panen siis tänased andmed siia kirja ja loodan, et nüüd on mu Loop jälle töökorras edaspidi. Ehk need suured miinused tegid liiga :O 

Keskmine pulss 138 bpm
Max 165  |  Min 86
Kulutatud kalorid  650 




Igaljuhul võib rahule ju jääda :P 
Ja päevane aktiivsus sai ka täidetud :) 
214% 

Lõpuks otsustasin oma õhtu lõpetada mõnusa wokiga. Mis selle juures eriti põnev --- mul puudub spetsiaalne pann ja kasutasin woki valmistamiseks oma ühte ja ainsat panni. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud te...