laupäev, 2. jaanuar 2016

Täna tegin smuuti ja maitses hästi. Seega jagan seda ka teiega. Pealegi algas mu uus aasta uute mõtetega ja üheks katsumuseks mu jaoks saab olema see, et loobusin nisujahust, suhkrust, pärmist ja piimatoodetest. Piimatooted on mu jaoks ehk kõige suurem katsumus, kuid otsin juba asendusi ning leidsin poest kookoskoore, mis maitseb ülihästi. Sobib kohvi peale. Smuuti sisse sobib ka. Teine lemmik oli mul muidugi või, mida täna asendasin enda valmistatud pestoga ja proovin kindlasti ka kookosrasva.

Koostis: 

1 banaan
1/4 mangot
1/2 apelsini
peotäis beebispinatit
1spl seemnesegu (päevalille, kõrvitsa)
1spl kookoskoort
Tunde järgi vett (mulle meeldib paksem smuuti, peaks vist püreeks siis hoopis nimetama selle)
Ja kõik saumikseriga segamini.



Ja kui nüüd päris aus olla, siis mul on sellegipoolest kõht tühi ja enne magamaminekut vajan midagi tahket. See võiks olla üks leivaviil näiteks. Leiavast eelistan Eesti Leivatööstuse Pärnu leiba kuna see ei sisalda nisujahu, pärmi ega ka suhkrut ja maitseb hästi.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tervislik kehakaal ja natuke rohkem meeste tervisest

Käisin hiljuti koolitusel, mis oli nii põnev ja kaasahaarav, et olen sellest juba päris palju ja paljudega ka rääkinud. Tunnen, et saadud te...